Słodycze reklamowe – hit na rynku reklamowym

czekoladki z napisem

Wiele osób na co dzień w trosce o własne zdrowie oraz sylwetkę stara się ograniczyć słodycze. Ale tak na prawdę to kto ich nie lubi? Często ludzie obdarowują się przy okazji różnych uroczystości bombonierkami, czy spersonalizowanymi czekoladkami. Jest to jeden z bardziej uniwersalnych prezentów jakie możemy sobie sprawić: tani, efektywny, no i wywołuje uśmiech. A czy można takie podarki użyć w biznesie? Oczywiście, że tak!

Dlatego firmy w kontakcie z klientem, również mogą wykorzystać słodkości aby budować pozytywne relacje. Poczęstowanie klienta cukierkiem z logo na pewno wzbudzi w nim pozytywne skojarzenia. Nie musi być to jednak zwykły cukierek- ważniejszych klientów można obdarować bombonierką, w której znajdują się czekoladki z napisem, lub czekoladową figurką. Można też podarować łakocie w wyjątkowym spersonalizowanym opakowaniu.

Jeżeli natomiast firma decyduje się na obdarowywanie każdego klienta i jest ich dużo, warto rozważyć hurtowy zakup słodyczy. W takiej sytuacji dobrze się sprawdzą np. krówki z logo naszej firmy, szczególnie jeśli firma ma wielu zagranicznych klientów, czy partnerów. W Polsce są bardzo popularne, natomiast za granicą są wyjątkowym łakociem.

Jak pokazuje praktyka, słodycze reklamowe są jednym z lepszych oraz bardziej efektywnych gadżetów wykorzystywanych do reklamy, bo kto się nie skusi na coś słodkiego? Wzbudzają u klienta uśmiech, pozytywne skojarzenia, a co najważniejsze dla firm- są stosunkowo tanie. Obecnie wiele producentów słodyczy ma w swojej ofercie słodycze reklamowe, tak więc są łatwo dostępne a ich różnorodność jest na pewno bardzo duża.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *